قوانین

ارسال 24 ساعته

فروشگاه اینترنتی پخش نیک کالا

فروشگاه اینترنتی نیک کالا سعی دارد با خدمات مختلف خود رضایت مشتریان عزیز را در خرید های انترنتی فراهم سازد .

یکی از این خدمات ارسال سریع و 24 ساعته می باشد که البته فقط در شهر مشهد و برای شهروندان مشهدی امکان پذیر می باشد و شرایط و قوانین آن به این صورت می باشد .

این سرویس برای تمامی کالا ها و تمامی سفارشات انجام می گیرد (برای سفارشات بالای 100.000 رایگان و برای سفارش های پایین تر شامل 15.000 تومان هزینه می باشد) و به این صورت می باشد که سفارشاتی که تا ساعت 8 صبح روز های کاری در سایت ثبت شده باشند در همان روز تا ساعت 18 به مشتریان تحویل داده می شوند وبرای سفارشاتی که در روز های تعطیل رسمی ثبت می شوند در روز کاری بعدی در بازه زمانی 9 الی 18 به مشتریان محترم تحویل داده می شوند.

بطور مثال اگر سفارشی در ساعت 23 روز شچار شنبه در ثایت ثبت نهایی شود در روز پنج شنبه در بازه زمانی 9 الی 18 تحویل میشود و اگر این سفارش در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه ثبت شد در روز شنبه در ساعت 9 الی 18 تحویل مشتری میشود.بدیهیست که تمامی تعطیلت رسمی تقویم جمهوری اسلامی ایران شامل همین قانون می باشند.

در سفارشات خارج از شهر مشهد چون خدمات با استفاده از شرکت پست انجام میگیرد هزینه ارسال برای سفارشات بالای 300.000 تومان رایگان درنظر گرفته می شود و بازه زمانی ارسال نیز طبق تعرفه های زمانی پست در نظر گرفته می شود.