مقالات, دسته‌بندی نشده

خوشبو کننده های هوا

بدون شک یکی از مهمترین عواملی که ما را به ماندن بیشتر در یک مکان سوق می دهد، بو و رایحه ی آنجاست. اگر محل کار و یا زندگی شما بوی نامطبوعی داشته باشد، نه تنها به روح و روان شما آسیب می رسد، بلکه با پایین آمدن راندمان و کارایی، زندگی شما نیز به گونه ای مختل می شود.

همچنین محققان دریافته اند که بوی نامطبوع و بد بر روی خلق و خوی افراد نیز اثر می گذارد و موجب خستگی و بدخلقی افراد می شود. پس چه بهتر که با فراهم آوردن محیطی خوش رایحه و دلپذیر به آرامش بیشتر و کارایی بالاتر دست یابیم.

در مقاله پیش رو ابتدا به 5 سوال اساسی در مورد این خوشبوکننده ها پاسخ می دهیم و سپس2 نمونه از بهترین خوشبوکننده های موجود درمعتبر ترین فروشگاه اینترنتی(نیک کالا)را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

منظور از خوشبوکننده هوا چیست؟

خوشبوکننده های هوا محصولاتی هستند که برای خوش رایحه کردن فضا، خنثی کردن بوی نامطبوع و یا ترکیبی از این دو کار استفاده می شوند. خوشبوکننده های هوا در انواع مختلفی همچون اسپری ها، ژل ها، روغن ها، دیسک های آویزان، بامبو ها، مهره، شمع های معطر و غیره به بازار عرضه می شوند. این خوشبوکننده ها به شکل فعال یا غیرفعال، بصورت فوری، متناوب و یا مداوم هوای معطر

آیا خوشبو کننده های هوا مضر هستند؟

خوشبو کننده هوا چه فرقی با عطر دارداگر خوشبوکننده های هوا را در حد اعتدال و ایمن استفاده کنید، هیچگونه ضرری برای شما نخواهند داشت. با این به یاد داشته باشید خوشبوکننده هوا برای افراد مبتلا به بیماری های ریوی و یا دارای حساسیت به بو و عطر توصیه نمی شود .

را در فضا پخش می کنند.

خوشبو کننده هوا در کجا به کار می رود؟

می توان گفت این روزها خوشبو کننده های هوا در سراسر جامعه و بوسیله افراد، صنایع و موسسات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از فضای یک خانه و سرویس بهداشتی گرفته تا رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها و غیره را می توان با این محصولات به فضایی مطبوع تبدیل کرد.

خوشبو کننده هوا چه فرقی با عطر دارد

عطرها از ترکیبات ناپایدار تشکیل شده اند، به این معنی که مولکول های آب از هم جدا شده و در هوا پخش می شوند. اما بر روی سطوحی همچون پوست فورا جذب می شوند. اما مواد موجود در خوشبوکننده هوا تنها در هوا حرکت می کنند و یا با سایر بوهای فرار ترکیب می شوند تا آنها را خنثی کنند.

بهترین خوشبو کننده هوا را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

در فضای خانه رایحه آرامش بخش و کاهش دهنده اضطراب را انتخاب کنیم و یا برای محلی مثل باشگاه رایحه های از بین برنده بوی عرق را انتخاب کنیم.در فصل زمستان بوهای گرمی همچون بوی چوب دلپذیر است و یا در تابستان بوهای خنک را انتخاب کنیم.سعی کنیم اسانس هایی را انتخاب کنیم که کمتر حساسیت زا باشند، بخصوص اگر می خواهیم خوشبوکننده را در مکانی عمومی بکار ببریم.

همانطور که گفته شد چند مدل خوشبو کننده داریم که پرفروش ترین آنها اسپری-بامبو-هستند که میتوانید آن هارا از بازار خریداری کنید برای خرید راحت تر شما عزیزان ما معتبرترین فروشگاه اینترنتی(نیک کالا)را به شما معرفی میکنیم. فروشگاه اینترنتی نیک کالا چند مدل از محصولات خوشبو کننده خود را برای شما در اختیار گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *