مقالات

توضیحات درباره فوم شست شو ضورت

امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، محصولات مراقبت از پوست متنوعی در بازار وجود دارد  متنوعی در بازار وجود دارند. با اندکی تحقیق و جستجو می‌توان بهترین محصولات مراقبت از پوست نظیر بهترین فوم شست شوی صورت پیدا کنید

در این مقاله از وب‌سایت رسمی نیک کالا قصد داریم که اطلاعات مهمی در مورد انتخاب بهترین فوم شستشوی صورت برای شستشوی پوست های خشک و چرب در اختیلرتان قرار دهیم .

فوم شستشوی صورت نوعی محصول پاک‌ کننده پوست است که کف می‌کند و بافت شیری یا کرمی ندارد. با اضافه کردن آب به فوم صورت می‌توان به راحتی با کف حاصل از آن آلودگی‌ها، چربی پوست و آرایش صورت را شست و نهایتا پوستی شفاف و تمیز و با طراوت پیدا کرد. 

چه نوع پوستی برای استفاده از انواع فوم شستشوی صورت مناسب‌تر است؟

اگرچه استفاده از فوم‌ برای انواع پوست‌ها ایرادی ندارد؛ اما کسانی که پوستی خشک و یا حساس دارند، ممکن است با استفاده از فوم، پوست صورتشان خشک‌تر شده و یا ملتهب شود. چرا که این نوع فوم‌های شستشوی صورت، رطوبت کم پوست‌های خشک را هنگام پاک کردن پوست از بین می‌برند که همین باعث خشکی بیش از حد پوست‌های خشک می‌شود.

پوست‌های چرب و همچنین جوش دار به طور معمول می‌توانند از این فوم‌های شستشوی صورت استفاده کنند. چرا که این محصولات می‌توانند در رفع آکنه و جوش‌های دوران جوانی و بلوغ بسیار مؤثر عمل کنند. اغلب محصولات شوینده خامه‌ای شکل و کرمی برای انواع پوست چرب مناسب نیستند. 
خوشبختانه محصولی از برند کنلامکس فوم شست شوی متناسب برایی پوست های چرب و پوست های خشک برای شما عزیزان در نظر گرفته است

شما میتوانید تمامی محصولات با قیمت باورنکردنی ما از اینستاگرام دنبال کنی
روش استفاده از فوم شستشوی صورت چرب

برای استفاده از فوم شستشو باید مقداری از آن را کف دست ریخته و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید. سپس دو کف دست خود را به هم بمالید تا کف کند و آن را روی پوست خود مالیده و به صورت دایره‌ای رو به بالا ماساژ دهید و تمامی نواحی صورت را با فوم حاصل بپوشانید.

هر چه بیشتر بتوانید کف را روی صورتتان نگه دارید بهتر است، اما اگر عجله دارید سی تا چهل ثانیه هم کفایت می‌کند. پس از اتمام ماساژ، صورت خود را با آب گرم شسته و بعد از آن آب سرد را روی صورت خود بپاشید. سپس از یک تونر مناسب صورت یا نرم‌ کننده صورت، سرم پوست استفاده کنید.
مشخصات فوم شست شوی کنلا مکس پوست های چرب

فاقد پارابن ها.پاک کننده عمیق منافذ پوست توسط روغن درخت چای.حاوی نیاسینامید و PCAجهت نرمی و لطافت پوست حذف چربی وآلودگی بدون اثر خشکی
مشخصات فوم شست شوی پوست های خشک
فاقد پارابن.فاقد صابون.حتوی پاک کننده های کاملا ملایم جهت حذف آلودگی و سلول های مرده پوست
حفظ رطوبت پوست نگه داشتن آب در اپیدرم توسط سدیم PCAو عصاره آلووئه ورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *