مقالات

همه چیز درباره دستمال مرطوب

دستمال مرطوب چیست؟ احتمالا تا به حال نام دستمال مرطوب را شنیده اید. دستمال های مرطوب، انواع مختلفی دارند و محصولی بسیار کاربردی هستند که با طراحی سبک، کوچک و قابل حمل آنها، همیشه در کیف خود همراهتان داشته باشید.دستمال مرطوب پاک کننده، یک محصول ضروری بهداشتی برای زمان هایی که به آب یا مواد شوینده دسترسی ندارید، به شمار می آید که پس از خواندن این مقاله و آشنا شدن با کارکردهای دستمال مرطوب، با ضرورت استفاده از آن آشنا خواهید شد.

در ادامه، با مقاله فروشگاه اینترنتی نیک کالا همراه باشید تا به بررسی کاربردهای دستمال مرطوب برای نقش آن در حفظ بهداشت و سلامت فردی بپردازیم.

(البته کارکردهای دستمال مرطوب، محدود به تمیز کردن پوست صورت، بدن و دست ها نمی شود و شما می توانید برای تمیز کردن محصولات چرمی مانند کیف، کفش، سطوح و وسایل دیگر نیز، از این محصول استفاده کنید. ضرورت تهیه و به همراه داشتن دستمال مرطوب، در حفظ سلامت و بهداشت در هنگام عدم دسترسی به آب و مواد شوینده می باشد.)

به یاد داشته باشید که دستمال های مرطوب، یکبار مصرف و بدون نیاز به آبکشی هستند و پس از استفاده کردن، خاصیت و کارکرد خودشان را از دست می دهند؛ بنابراین از استفاده دوباره یک ورق از دستمال مرطوب خودداری کنید
شما میتوانید تمامی محصولات با قیمت باورنکردنی ما از اینستاگرام دنبال کنی

معرفی انواع دستمال مرطوب

دستمال های مرطوب به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:

دستمال مرطوب مناسب کودکان

دستمال مرطوب آرایشی

دستمال مرطوب بزرگسال

دستمال مرطوب مخصوص پوست کودکان، برای تمیز کردن پوست حساس نوزادان فرموله شده و در فرمولاسیون این دستمال‌ مرطوب تخصصی برای کودکان؛ از محلول‌های غنی شده با پاک کننده‌های متنوع ملایم و بر پایه الکل تشکیل شده است. این نوع از دستمال مرطوب، کاملا متناسب با PH پوست حساس کودکان فرموله شدند و هیچ گونه حساسیت، التهاب یا آسیبی به پوست کودک وارد نمی کنند.

دستمال مرطوب های مخصوص پاک کردن آرایش، به انواع مختلفی مانند پد لاک پاک کن، دستمال‌ مرطوب برای آرایش و همچنین دستمال مرطوب‌ های با خاصیت ضد پیری و ضد جوش تقسیم می شوند. این نوع دستمال‌ها یک بار مصرف هستند و به پاک کننده‌های صورت و یا آرایش آغشته می‌شوند تا محصولات زیبایی را به طور سطحی از روی پوست پاک کنند. دستمال مرطوب پاک کننده آرایشی، می تواند به طور سطحی مواد آرایشی را از روی پوست پاک کند و گزینه مناسبی برای سبک کردن آرایش و آماده کردن پوست برای شستن صورت با شوینده مناسب با پوست می باشد.

مزایای استفاده از دستمال های مرطوب

قابل حمل و سبک هستند و به راحتی در کیف شما جای می گیرد

ارزان و سبک هستند

نحوه استفاده از دستمال های مرطوب، آسان و سریع است

می توانید به راحتی از داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید

سازگار با PH پوست است

شما عزیز ان میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیک کالا دستمال مرطوب مورد نظر خود را در اندازه دلخواه خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *