مقالات

همه چیز درباره مام رول

ما قصد داریم در این مقاله به اصلی ترین موارد درباره مام رول ضد تعریق بپردازیم زملن مطالعه این مقاله 5دقیقه است و ما در نهایت از محبوب ترین مام رول های که میتوانید از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی نیک کالا خریداری کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع مام کدام است؟

مام مردانه و مام زنانه

شاید اصلی‌ترین دسته‌بندی برای انواع مام، تقسیم‌بندی مام بدن به مام مردانه و مام زنانه باشد. بدیهی است که مام مردانه یعنی مامی که پیش از هر چیز رایحه آن مناسب آقایان باشد و مام زنانه نیز، با عطرهای ملایم تر مناسب خانم ها است. اما واقعیت این است که مام مردانه و مام زنانه به لحاظ ترکیبات اصلی و مواد تشکیل دهنده فرق چندانی با یکدیگر ندارند.

رول های ضد تعریق و استیک های ضد عرق

یکی دیگر از دسته بندی های مام زیر بغل، جنس موادی است که از آن برای پوشش دهی زیر بغل استفاده می شود. به این معنی که اگر موادی که برای پوشش دهی زیر بغل در مام از آن استفاده می شود، مایع باشد، به آن رول ضد تعرق (مام ضد عرق) گفته می شود. اما در صورتی که این ماده جامد بوده و حالت صابونی داشته باشد، به آن استیک ضد عرق گفته می شود.

مام یا همان دئودورانت های سر غلتکی یکی از پرفروش ترین محصولات بهداشتی در سراسر دنیا است. به همین جهت اغلب کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی علاقه زیادی به تولید و عرضه دئودورانت های سر غلتکی دارند.

 به طور مثال مام ساویز و مام آمبرلا همواره در قفسه فروشگاه اینترنتی نیک کالا حضور دارند. در حقیقت شاید هیچ محصول دیگری نتواند به اندازه مام زیر بغل برای مصرف‌کنندگان همیشگی آن واجب و ضروری باشد و هرگز کالایی جایگزین مام زیر بغل نخواهد شد

چگونه از مام استفاده کنیم؟

بد نیست قبل از مصرف مام، دوش بگیرید.

وجود موی زائد در ناحیه زیر بغل باعث می‌شود تجمع باکتری‌های مولد بوی بد بیشتر شود، بنابراین اگر در این ناحیه مویی وجود دارد بهتر است تراشیده شود.

بعد از خروج از حمام، بدن خود را به طور کامل خشک‌کنید.

مطمئن شوید هیچ جای پوستتان در اثر شیو کردن، خراشیده نشده است.

مام زیر بغل را در این ناحیه رول کنید تا پوست بدنتان به طور کامل به ماده درون آن آغشته شود.

اگر مام انتخابی شما 48 ساعته است، پس می‌توانید تا دو روز بعد مطمئن باشید که بدنتان کمتر عرق کرده و بو نمی‌گیرد. اما اگر از مام 24 ساعته استفاده می‌کنید، پس باید مراحل فوق را هر روز تکرار کنید.

برای خریداری از با کیفیت ترین وپرفروش ترین مام رول های بازار به فروشگاه اینترنتی نیک کالا مراجعه کنید و رایحه مام مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید

آیا مام سرطان زا است؟

این یکی از اساسی‌ترین پرسش‌هایی است که در خصوص محصولات بهداشتی پرمصرف در دنیا، همواره توسط مصرف کنندگان پرسیده می‌شود. به راستی آیا مام سرطان زا است؟ در واقع این سؤال بیشتر توسط خانم ها پرسیده می‌شود. چرا که طبق آمار، مصرف مام زیر بغل توسط خانم‌ها به نسبت آقایان بیشتر است. ضمن آن‌که خانم ها بیشتر در معرض سرطان پستان قرار دارند. ترس مصرف کنندگان از مصرف مداوم مام زیر بغل نیز به دلیل ارتباطی است که ممکن است بین مام زیر بغل و سرطان پستان وجود داشته باشد. و این ارتباط به دلیل نزدیک بودن محل استفاده از مام در زیر بغل، و پستان ها است؟به همین دلیل پاسخ به این پرسش که آیا مام سرطان زا است یا خیر؟ با توجه به تحقیقاتی که تا کنون در این زمینه صورت گرفته است، خیر است. هرچند که ممکن است مام زیربغل حاوی موادی باشد که چندان هم برای بدن بی ضرر نیستند.

شما میتوانید تمامی محصولات با قیمت باورنکردنی ما از اینستاگرام دنبال کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *