مقالات

کرم ضد آفتاب

اگر به دنبال پوستی سالم و درخشان هستید و برای رسیدن به آن از انواع و اقسام کرم‎های ضد چروک و سفید کننده و آبرسان و … استفاده می کنید، ما به شما محصولی را پیشنهاد می کنیم که می توان آن به راحتی از فروشگاه اینترنتی نیک کالا خریداری کرد و آن را بمب زیبایی دانست. محصولی که از بروز هرگونه چروک بر روی پوست شما پیشگیری می کند، اجازه نمی دهد پوست شما تیره شود و با آبرسانی به پوست و پیشگیری از خشک شدن پوست و از دست رفتن رطوبت آن، مانع پیری زودرس پوست می شود. کرم ضدآفتاب، برای پوست شما معجزه می کنند چون می توانید با استفاده از آن ها چند هدف را با یک تیر بزنید

کرم ضد آفتاب چیست؟

کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است که بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می کند و بنابراین به محافظت در برابر آفتاب سوختگی کمک می کند و مهم تر از همه از سرطان پوست جلوگیری می کند. 
شما میتوانید تمامی محصولات با قیمت باورنکردنی ما از اینستاگرام دنبال کنی

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب چیست؟

احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد : استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب، چه در معرض نور آفتاب باشید و چه در سایه باشید، خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.به جلوگیری از پیری پوست کمک می کند : یکی از مهم ترین علل پیری زودرس قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. هیچ کس پوستی سفت و چرم مانند نمی خواهد بنابراین برای جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. 

کرم ضد آفتاب هم چنین به ایجاد یکنواختی در پوست کمک می کند و از آسیب های ناشی از نور خورشید که می تواند باعث تغییر رنگ، بروز لکه های قهوه ای و لکه های پیری شود، جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب از انواع پوست محافظت می کند : هرچه رنگ پوست شما تیره تر باشد، ملانین بیشتری در پوست شما وجود دارد که مقداری از آن را در برابر آفتاب سوختگی از پوست محافظت می کند، اما کافی نیستند و شما همچنان باید از پوست خود در برابر اشعه های مضر UV محافظت کنید.

کی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

 

مهم است که در همه فصول در برابر نور خورشید از پوست خود محافظت کنید و نه فقط در ماه های تابستان بازتاب خورشید در روزهای برفی به همان اندازه خطرناک است و می تواند به راحتی فرد را دچار آفتاب سوختگی کند که در روزهای آفتابی؛ حتماً شما هم افراد زیادی را دیده اید که بعد از اسکی دچار آفتاب سوختگی شده اند. در مورد بهار هم همین طور است. با توجه به زاویه خورشید در اواخر بهار و اوایل تابستان، حفاظت از پوست در این ماه ها بسیار مهم است حالا یکی از بهترین کرم های ضد آفتابی که میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنین کرم ضد آفتاب کنلامکس است که به راحتی میتوان از فروشگاه اینترنتی نیک کالا تهیه کرد.

یک ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

از فواید استفاده از ضدآفتاب‌ها می‌توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست، جلوگیری از بروز لک و تیرگی و همچنین پوشاندن ظاهری بعضی نواقص پوست اشاره کرد.

UV-A و UV-B نتیجه توضیحات داده شده، پس هدف از استفاده کرم­های ضدآفتاب، جلوگیری از عوارض نور

 محافظت کامل پوست شما را در برابر هردو اشعه  +SPF50 كرم ضد آفتاب گیاهی كنلامكس با فاكتور حفاظتي

تامیین می نمایند UVB و UVA 

كرم ضد آفتاب گیاهی كنلامكس با بافت سبك روي پوست، به آساني پخش، سريع جذب مي شود و احساس لطافت و شادابي به شما هدیه می دهد.

فروشگاه اینترنتی نیک کالا این کرم ضد آفتاب کنلامکس را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است که با استفاده از آن شما میتوانید پوستبدون چوک تیره ذت داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *