مقالات

همه چیز درباره گوش پاک کن

این روزها از وسایل زیادی برای تمیز کردن گوش استفاده میکنند مانند سنجاق.خودکار.میله که استفاده از این وسایل بسیار خطرناک و مضر هست و به راحتی به گوش آسیب می زند
در این مقاله از سایت رسمی نیک کالا توضیحاتی در باره درست استفاده و چه موقع استفاده کردن گوش پاک کن را می دهیم و در نهایت دو نمونه از بهترین گوش پاک کن های که میتواند از فروشگاه اینترنتی نیک کالا خریداری کنید معرفی میکنیم
کانال گوش دارای سلول های تخصصی است که سرومن تولید می کند و معمولاً به عنوان موم گوش شناخته می شود.وارد کردن گوش پاک کن، هیچ کمکی به حذف جرم های عمقی گوش نمی کند. حذف جرم های سطحی قسمت بیرونی گوش با استفاده از گوش پاک کن مشکلی ندارد به شرط آنکه جرم گوش با استفاده از سواب پنبه ای به سمت داخل فشار داده نشوند، زیرا این باعث می شود جرم به عقب رانده شده و پرده گوش آسیب ببیند.
استفاده مدام از گوش پاک کن باعث عوارضی مانند *گوش درد *خونریزی گوش و…. میشود همانطور که گفته شد شما در مواقعی میتوانید از گوش پاک کن استفاده کنید که جرم گوش شما عمق نباشد در غیر این صورت باید حتما به پزشک مراجعه نمایید .

گوش پاک کن دابو در بسته بندی گرد عرضه شده است که می‌تواند بدون نگرانی برای تمیز کردن گوش استفاده شود.

جنس قسمت نرم و پنبه‌ای این گوش پاک‌کن از پنبه 100 درصد خالص و طبیعی است و پلاستیک استفاده شده در دسته‌ی آن انعطاف پذیر است و به دلیل استفاده از چسب مرغوب مشکل جدا شدن پنبه از دسته پیش نخواهد آمد و دو طرفه است.

بنابر توصیه‌ی پزشکان از گوش پاک‌کن باید برای تمیز کردن قسمت بیرونی گوش استفاده کرد و نیازی به تمیز کردن حفره‌ی داخلی گوش نیست چرا که با توجه به ساختار کانال گوش ممکن است خطری برای شنوایی پیش آید.

ساخته شده از پنبه ۱۰۰% خالص و هیدروفیل

دارای میله پلاستیکی قابل انعطاف

با چسبندگی خوب پنبه به میله

فاقد هرگونه آلودگی میکروبی و مواد حساسیت زا

مناسب برای پاک کردن لاله گوش (قسمت قابل دیده حفره گوش)

مناسب برای پاک کردن آرایش به خصوص در نواحی دور چشم

مناسب برای پاک کردن آلودگی از پوست صورت

مناسب برای مالیدن پماد و داروهای ضدعفونی کننده بر روی زخم

گوش پاک کن محفظه دار پاتریکس کودکان به گونه ای طراحی شده است تا به صورت کامل وارد گوش یا بینی کودک نگردد و باعث آسیب به کودک نشود. به همین دلیل پدر و مادر ها می توانند از این گوش پاکن به راحتی و با خیال راحت برای پاک کردن گوش و بینی نوزاد خود استفاده کنند.

متخصصان توصیه می کنند برای پاک کردن گوش و بینی کودک هنگامی که او از حمام آمده و در خواب است اقدام نمایید، زیرا رطوبت موجود باعث سهولت در تمیز کردن می شود و کودک در هنگام خواب تقلا های آسیب زننده ندارد.

گوش پاک کن محافظ دار کودک پاتریکس در بسته بندی 50 عددی عرضه شده است.

جنس قسمت نرم و پنبه‌ ای این محصول از پنبه 100 درصد خالص و طبیعی است. با توجه به الیاف طبیعی استفاده شده در گوش پاکن ، نگرانی‌ بابت حساسیت وجود ندارد..
شما میتوانید تمامی محصولات با قیمت باورنکردنی ما از اینستاگرام دنبال کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *