مقالات

شورت آموزشی چیست؟

شورت آموزشی کنار گذاشتن پوشک و استفاده از لباس زیر معمولی را برای کودک آسان تر می کند. در این مقاله از فروشگاه نیک کالا هر آنچه را نیاز است درباره این وسیله و کاربرد آن بدانید به شما می گوییم. در اتنها نیز مدل های مختلف را برای خرید معرفی می کنیم.

شورت آموزشی یک وسیله کاربردی برای انتقال بچه از پوشک بچه به لباس زیر است. جنس این شورت ها شبیه به پارچه ای است که در لباس زیر استفاده می شود تا کودک به پوشیدن لباس زیر عادت کند.
با شروع دوره کنار گذاشتن پوشک، کودک هنوز عادت به نگه داشتن خود تا رسیدن به دستشویی را ندارد. به همین خاطر با اضافه کردن مواد جاذب به این لباس ها، جلوی نشتی به خاطر دیر رسیدن به توالت را می گیرند.

آموزش توالت رفتن به کودک برای والدین یک کار طاقت فرسا و برای فرزندان یک کار دلهره آور است. بچه ها از طرفی استرس دارند که با احساس دستشویی باید جایی را برای تخلیه خود پیدا کنند.

از طرفی هم باید یک عادت مادام العمر را ترک کنند. در واقع این عادت از زمانی که در رحم مادر بوده اند با آن ها بوده و باید آن را ترک کنند

شورت های پارچه ای حسی مانند یک لباس زیر بزرگ را برای بچه ها دارند با این تفاوت که پارچه در ناحیه پوشک چند لایه است. این لایه ها ادرار و خرابکاری بچه را جذب می کند تا شما مجبور نباشید با هر بار دفع از طرف کودک به میزان کم، شورت را عوض کنید.

با وجود اینکه این لباس ها از الیاف طبیعی مثل پنبه ساخته شده اند، اما به کودک نوپای شما اجازه می دهد در صورتی که اختیارشان از دست برود یک فرصت دوباره برای رسیدن به دستشویی داشته باشد.

شورت های پارچه ای بیشتر مورد توجه پدر و مادرها قرار می گیرد. زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از نوع یکبار مصرف هستند. همچنین با محیط زیست سازگار ترند.

والدین با تجربه توصیه می کنند اگر با مشکل نم پس دادن دست و پنجه نرم می کنید، از مدل پارچه ای برای آموزش استفاده کنید. منظور از نم پس دادن، دیدن رطوبتی با مساحت بیشتر از یک کف دست در لباس کودک است.

اگر شورت مرطوب شده اما خیس نشده باز هم نشانه نم پس دادن است. این قضیه برای اکثر بچه ها در چند هفته اول جدا شدن از پوشک پیش می آید و راه حل آن هم شورت آموزشی پارچه ای است.
این شورت ها قابل شست شو میباشد
در دو سایز مختلف وجود داردLوXL

شورت آموزشی آفتابگردان میتوانید از سایت رسمی نیک کالا با قیمت باورنکردنی خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *