دسته‌بندی نشده

اسپری تاخیری چیست و چه تاثیری روی بدن می‌گذارد؟

 زود انزالی یکی از مشکلات جنسی آقایان است که سبب نارضایتی جنسی در آنها و همسرشان می‌شود. زودانزالی اختلالی جنسی است که در آن فرد زیر ۱ تا ۳ دقیقه دچار انزال می‌شود و دیگر نمی‌تواند عملکرد جنسی مناسبی داشته باشد. اسپری تاخیری معمولاً حاوی مواد بی‌حس کننده است. این اسپری باعث تقویت نعوظ و طولانی‌تر شدن مدت نعوظ می‌شود.مکانیسم اثر این اسپری به شکلی است که سرعت و تعداد پیام‌های عصبی انتقالی از آلت تناسلی به مغز را کاهش می‌دهد. همین مسئله سبب طولانی‌تر شدن مدت نعوظ و تاخیر در انزال می‌شود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

برای درمان زودانزالی می‌توان از راه‌های بسیاری استفاده کرد. برخی از این راه‌ها استفاده از قرص تاخیری و اسپری تاخیری است. نحوه‌ی درست استفاده از اسپری تاخیری تأثیر بسیاری در عملکرد صحیح آن دارد. اگر به درستی از این اسپری استفاده شود اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد.

پیش از استفاده از اسپری و قبل از برقراری رابطه‌ی جنسی، آلت تناسلی را به خوبی بشویید. این مسئله باعث باز شدن منافذ پوستی شما شده و تأثیر اسپری را چند برابر می‌کند. البته که این کار برای سلامت رابطه‌ی جنسی هم ضروری است.

سپس هنگامی که آلت تناسلی در حالت نعوظ است، اسپری را در فاصله‌ی ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری از آلت تناسلی نگه دارید و اسپری کنید. اسپری را در بالا و پایین و نوک آلت بزنید. زیر آلت تناسلی حتما باید اسپری شود. سعی کنید از برخورد اسپری به بیضه‌ها خودداری کنید و از ورود آن به مجاری ادراری هم بپرهیزید. بهتر است بعد از استفاده از اسپری تاخیری از کاندوم استفاده کنید. این مسئله از بی‌حسی اندام تناسلی همسر شما پیش‌گیری می‌کند. اگر بی‌حسی صورت اتفاق نیوفتاد، سعی کنید بعد از ۲۰ دقیقه مجدداً از اسپری بی‌حسی و تاخیری استفاده کنید. برای بار دوم از مقدار کمتری اسپری استفاده کنید.

در برخی اسپری‌ها باید ابتدا آن را در سر آلت تناسلی اسپری کنید و کمی مالش بدهید تا جذب شود و اثرگذاری داشته باشد. در استفاده از اسپری تاخیری حتماً طبق دستورالعمل خود محصول اقدام کنید. گاهی از ژل‌ها در برطرف کردن زود انزالی استفاده می‌شود که برای جذب باید مالش داده شود. برای اسپری‌ها به این کار نیاز نیست، اما برای اثربخشی بهتر می‌توانید این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از اسپری‌های حاوی لیدوکائین در دسترس آقایان با مشکل زودانزالی، اسپری تاخیری دلتاست. این اسپری از انواع قوی داروهای تاخیری بوده و تاثیر ویژه‌ای در به تعویق انداختن انزال دارد. انواع مختلف این اسپری در فروشگاه نیک کالا میتوانید خریداری کنید. این اسپری اسانس‌ها و رایحه‌های مختلفی دارد و متناسب با سلیقه‌ی زوجین می‌توان آن را خریداری کرد. نوعی اسپری تاخیری دلتا وجود دارد که اسپری تاخیری دلتا پاورمن نامیده می‌شود.

طریقه‌ی مصرف:

بین ۵ تا ۷ بار این ماده را بر روی آلت تناسلی از فاصله‌ی نزدیک اسپری کنید و ۱۰ دقیقه‌ی بعد می‌توانید نزدیکی کنید.

هشدار:

با وجود این‌که این اسپری باعث اعتماد به نفس آقایان شده و انزال را به تاخیر می‌اندازد، ممکن است در برخی سبب ایجاد واکنش حساسیت شود؛ بنابراین با احتیاط اسپری‌های تاخیری را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *